Länkbyte

Tänkte göra länkbyte här med två stycken fina novellbloggar: 
 
Det är novellblogg som handlar om One Direction och är mycket läsvänlig och rolig. 
(Hon gör om på bloggen därför lite weard) 
 
 
Länkbyte nr 2 
Finns det några av mina fina läsare som tycker om Josh Hutcherson så tycker jag att ni ska kolla in denna novellblogg som handlar just om honom + massa annat också 
 

 
Update 
 
Troligtvis kommer det att komma upp något inlägg innan helgen men kan inte lova. Ni skulle bara gissa på hur mycket saker mina lärare kastar på oss i min klass -_- 
 
Men det ska komma upp ett till snart! Så skika in lite extra slutet på veckan ifall något är uppe så ni inte missar det!

Kommentarer
Postat av: Alva

När kommer nästa? :3

Svar: sitter och jobbar på den i denna stund :) lite finslip bara
Do you love me?

2012-10-23 @ 18:42:40
URL: http://alvaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0