Länkbyte



Här har ni en bra novell som handlar om världen bästa killar 1D.

Jag kan inte säga så mycket förutom att den är spännande bra, det går inte för snabbt och hon skriver detaljerat samt fint. Jag har läst novellen på denna blogg nästan från början och jag kan säga mycket väl att Man förstår mycket väl vilken tid hon lägger för att skriva en del varje dag.

Klicka hääääär eller på bilden om ni vill komma in på bloggen ^^

_______________________________________________________________________

Nästa del kommer förmodligen imorn eller på måndag. Mina föräldrar vill inte att jag ska sitta vid datorn i helgen, hehe, så hoppas ni förstår och håll ut nästa kommer snart! Den som väntar, väntar aldrig för länge.

Kommentarer
Postat av: emma

Fråga snälla några frågor i min "några timmars frågestund" KLICKA PÅ LÄNKEN FÖR ATT KOMMA TILL DEN: http://emmatrygve.blogg.se/2012/may/nagra-timmars-fragestund.html#comment

SKULLE BETYDA MASSOR! KRAM

2012-05-21 @ 19:29:36
URL: http://emmatrygve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0