Do you love me? - Prolog

Prolog
 
Lucy Hampton är 19 år och dotter till en mycket rik och sofistikerad familj. Hon är mycket bortskämd men tycker själv inte om pengar. Hennes föräldrar och övriga familjemedlemmar överröstar henne med dyrbarheter hela tiden och ibland önskar Lucy att hon kunde fly bort från allt.
Innan sommaren får hon ett erbjudande att få komma bort från familjen, bort från allt och alla. Att få börja jobba på skivbolaget Syco i London över sommaren, där hennes liv kommer förändras förevigt.
 


Detta var prologen till den nya novellen som heter Do you love me?
Hoppas att ni kommer tycka om den! Jag kan säga att den kommer bli mycket bättre än den förra. Ego Amare blev väldig konstig men jag lovar er att det inte ska hända igen. Denna gång har jag tänkt igenom hur allt ska ske och när, vart och varför det som sker sker.
 
Jag kommer också skriva dialogerna på engelska för att få mer inlevelse i berättelsen om ni inte har något emot det och novellen kommer skrivas i tredje person. Så det kommer kännas som att man tittar på istället för att vara själva personen.
Själv hoppas jag bara på att det ska lyckas. (Vilket bra självförtroende jag har, haha)
 
Kommentarer gör skrivandet alltid mycket roligare och att se  hur många som är inne varje dag! Jag tackar er av djupet av mitt hjärta! Ni är helt otroliga att ni fortfarande är kvar efter dessa månader!
Jag hoppas på att ni sprider vidare bloggen om ni tycker om novellen! Det skulle göra mig ännu lyckligare!
 
En ny sak som jag kommer att göra är att jag kommer att svara era kommentarer, så det är bara att skriva på om vad ni tycker och tänker så kan jag svara er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0