Hejsan svejsan

Förlåt för att inget har kommit upp den senaste veckan men nu är det så att jag har börjat på en ny skola och på år 1 på gymnasiet, vilket innebär att det är långa dagar i skolan, plus mycket arbete när man kommer hem.
Så jag kommer inte prioritera bloggen före skolan. Det kommer ploppa upp minst ett inlägg varje vecka men kan inte lova när.

Jag vill gärna fortsätta med Do you love me? för jag har mycket saker som kommer att hända, om jag bara får ner det på papper...

Det kommer komma upp en del idag eller nu i helgen. Jag är riktigt förkyld så behöver mycket lugn och ro...... Men kommer definitivt att försöka skriva ett när jag kommer hem idag!!

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0